Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Гарантійний термін 14 днів з дати покупки (отримання у відділенні Нової пошти / Укрпошти) для перевірки заводського браку та несправністей. Враховуючи високу якість і надійність продукції, фактичний термін служби значно перевищує офіційний. 1. Відповідальність Власника При використанні Пристрою • Перед використанням Пристрою прочитайте Посібник користувача, та використовуйте Пристрій тільки згідно з ним. • Зберігайте оригінальну упаковку. В разі, якщо Пристрій буде необхідно повернути для ремонту, оригінальна упаковка надає кращий захист Пристрою під час транспортування. • У випадку, якщо Пристрій має бути повернутий для ремонту або обміну, його слід запакувати в Оригінальна упаковку з вкладанням всіх комплектуючих (інструкції, гвинтики, антени, комплектні блоки живлення, тощо) за винятком додатково придбаних комплектуючих (карти пам’яті, додаткові подовжувачі, тощо). Звернення до Сервісного центру Дефектний Пристрій має бути доставлений у Сервісний центр для ремонту. Власник має оплатити усі видатки за транспортування Пристрою до місця розташування Сервісного центру та назад. Крім того, він несе відповідальність за страхування будь-яких предметів, що доставляються в Сервісний центр або повертаються з нього, та бере на себе ризик втрати під час транспортування. 2. Винятки з цього обмеженого гарантійного обслуговування Компанія не гарантує безперервної або безпомилкової роботи цього Пристрою. Гарантія поширюється тільки на технічні несправності апаратної частини Пристрою протягом Гарантійного періоду та в нормальних умовах експлуатації. Вона поширюється на питання роботи прошивки, але не на будь-які інші питання, пов’язані з роботою програмного забезпечення або пошкоджень або обставин, створених користувачем, таких як, але не обмежуючись нижченаведеним: (а) виявлені сліди ремонту особами, не уповноваженими компанією, та(або) виявлені сліди несанкціонованого розкриття пристрою. У випадках наявності встановленого або зміненого програмного забезпечення або апаратної частини походженням не з компанією продавцем. (b) Гарантійна печатка, гарантійна наклейка або серійний номер пристрою видалені, виправлені, зіпсовані або пошкоджені. (c) Пошкодження (випадково чи іншим чином) Пристрою, що не впливають на роботу та функцій Пристрою, наприклад, але не обмежуючи: іржа, зміна кольору, текстури або обробки, знос і поступове псування поверхні. (d) Пошкодження Пристрою, викликані неправильною інсталяцією, неправильним підключенням Детальніше: https://op
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.